دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد: تأثیر برند شخصی تایید کننده مشهور بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاه های بدنسازی با توجه به نقش میانجی کیفیت

 | تاریخ ارسال: ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ | 

آقای میلاد حیدری ترکمانی
کارشناسی ارشد رشته مدیریت ورزشی

عنوان :
تأثیر برند شخصی تایید کننده مشهور بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاه های بدنسازی با توجه به نقش میانجی کیفیت ادراک شده مورد مطالعه:(هادی چوپان)

استاد راهنما
دکتر فریبا عسکریان

استاد مشاور
دکتر حسین اکبری یزدی



روز و ساعت و تاریخ دفاع:

سه شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ساعت ۱۰

مکان:
آمفی تاتر دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی



CAPTCHA
دفعات مشاهده: ۱۱۰۳ بار   |   دفعات چاپ: ۱۶۷ بار   |   دفعات ارسال به دیگران: ۰ بار   |   ۰ نظر